poniedziałek, 10 lutego 2014

Fiat 125 Special 1:43 I Starline



Fiat 125 Special to moim zdaniem jeden z najładniejszych samochodów turyńskiego producenta. Model pojawił się w 1968 roku, jako udoskonalona wersja Fiata 125. Auto różniło się od standardowej wersji, pięciobiegową skrzynią biegów oraz mocą silnika zwiększoną do 100KM. Prócz tego wóz otrzymał nową tapicerkę, a także elementy ozdobne w postaci chromowanych listew oraz kołpaków. Prezentowany poniżej model to już wersja po liftingu w 1970 roku. Najbardziej zauważalną zmianą w porównaniu do modeli wcześniejszych to umieszczenie przednich kierunkowskazów pod jednolitym, pozbawionym charakterystycznych kłów, zderzakiem. Auto otrzymało także nowe, zespolone lampy tylne, a na życzenie klienta montowano w nim trzy-biegową skrzynię automatyczną.   


Mój egzemplarz Fiata 125 Special pochodzi z kolekcji Starline. Przyznam, że mam kilka modeli tej firmy i zasadniczo trudno mówić w tym przypadku o jednolitym poziomie jakości. Na szczęście moja 125ka należy do tych lepiej wykonanych. Samochód ma ładny lakier, starannie zaznaczono wszystkie logotypy oraz oznaczenia modelu. Jasne wnętrze pięknie kontrastuje z ciemnym kolorem karoserii. Starannie wykonano także felgi i opony pojazdu. Cieszy mnie bardzo fakt, że jest częścią mojej kolekcji i z pewnością będę polował jeszcze na modele w innych kolorach nadwozia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz