sobota, 24 marca 2018

Peugeot 308 SW GT 1:43 Norev

Dzisiaj chciałbym Wam zaprezentować drugi ze wspomnianych Peugeotów 308, który niedawno dołączył do mojej kolekcji. Podobnie, jak pokazywany kilka dni temu hatchback, tak i prezentowana dzisiaj wersja SW, wyprodukowana została przez Norev. Skłamałbym, gdybym powiedział, że model nie zrobił na mnie pozytywnego wrażenia. Pierwotnie, to właśnie miniatura wersji SW miała znaleźć się w mojej kolekcji. Hatchback trafił do niej właściwie „na doczepkę” z racji niewielkich kosztów, o których wspominałem przy okazji poprzedniego wpisu.



Model Peugeota 308 SW GT w kolorze Blue Magnetic prezentuje się świetnie. Ładnie odwzorowane nadwozie równo pokrywa metalizowany lakier o drobnym pigmencie. Bardzo efektownie wyglądają sportowe felgi z umieszczonymi za nimi imitacjami tarcz hamulcowych. Samochodzik posiada szczegółowo odtworzone wnętrze, które podziwiać możemy przez panoramiczny dach. 

Podsumowując powiem tylko, iż po raz drugi Norev zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Co prawda, jak mówi przysłowie, pierwsza jaskółka wiosny nie czyni, ale lubię takie miłe zaskoczenia ze strony producentów, których w osobistym rankingu spisałem na straty. Jestem pewien, że model opisywanego Peugeota 308 SW GT i Wam przypadnie do gustu. Zapraszam zatem do galerii i pozostawienia opinii o tej sympatycznej miniaturce.   












20 komentarzy:

  1. Kombi zdecydowanie ładniejsze :)
    Na tyle świetnie wygląda, że aż kliknąłem sobie w zdjęcie żeby je dobrze zobaczyć :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uważam, że ładniejsze:) i jak, rozmiar może być?:)

      Pozdrawiam;)

      Usuń
    2. Zauważyłem, że zmieniłeś rozmiar zdjęć, jednak w samym wpisie nadal mają ustawiony rozmiar 400×283 pikseli. W poprzedniej odsłonie bloga wyświetlane zdjęcia były nieco większe i na komputerze można było je oglądać wygodnie bez powiększania :)
      Pozdrowienia

      Usuń
    3. Arku, większy rozmiar zdjęć w we wpisie trochę średnio ma sens, biorąc pod uwagę to ile trzeba się potem nascrollować, zanim dojedziesz na przykład, do sekcji komentarzy. Jest w tym też kwestia optymalizacyjna, bo wykorzystywana jest tutaj miniaturka zdjęcia, jak słusznie zauważyłeś o szerokości 400 pikseli, natomiast pełne zdjęcie wczytuje się po kliknięciu. W widoku powiększonego zdjęcia możesz je swobodnie przewijać (albo scrollem, albo klikając na zdjęcie, albo klikając na miniaturkę u spodu), więc myślę, że nie jest to dużym utrudnieniem :)

      Usuń
    4. Wychodzi na to, że źle Cię zrozumiałem Arku. Tak, jak mówi Damian, tak naprawdę jedno kliknięcie powoduje, ze wchodzisz w galerię, która praktycznie nie wymaga już żadnej innej obsługi;)

      Usuń
  2. Excelente modelo, muy buenas terminaciones. El coche real tambien es muy atractivo.

    Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako samochód, bardziej podoba mi się wersja hatchback - czuć w niej trochę ducha GTi. Kombik za to wygląda nowocześnie, a jako model prezentuje się naprawdę efektownie. Panoramiczny dach ze świetnym wnętrzem robią dobrą robotę, a efektu dopełnia piękny lakier. Gratuluję nabytku i pozdrawiam.

    P.S. Może kiedyś pojednanie z Vitesse? haha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Damian, żarty się Ciebie trzymają;) Nie wiem co musiałoby zrobić Vitesse, żebym zmienił zdanie o tej wytwórni:)

      Pozdrawiam;)

      Usuń
  4. Dobra para Peugeot blue Norev; dobrze dla francuskich marek.
    Szymonie, czy zauważyliście, że blogi samochodowe w dużej mierze pochodzą z Hiszpanii, Polski i Argentyny? Dlaczego nie ma innych krajów?
    Uścisk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Juanh, nie wiem czemu tak jest. Znałem jeden rosyjski blog, ale nie wiem czy nadal jest aktywny. Może w Argentynie, Hiszpanii i Polsce ludzie mają większą potrzebę dzielenia się swoimi zbiorami z innymi kolekcjonerami:) dla mnie możliwość pokazywania moich modelików jest nieodzowną częścią mojej kolekcji:)

      Pozdrawiam:)

      Usuń

    2. 247/5000
      Tak, pamiętam kilka blogów z Rosji, jeden z Włoch i drugi z Filipin, ale z innych krajów nic. Dla mnie, jak dla ciebie, dzielenie się kolekcją jest czymś niezbędnym, co idzie w parze z hobby. To jest twoje idealne uzupełnienie.
      Uścisk!

      Usuń
  5. Felgi też robią na mnie ogromne wrażenie. A cały modelik prezentuje się bardzo pozytywnie. Od ilu lat nie lubiłeś Noreva?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie cały model robi świetne wrażenie, a to tylko Norev;P Nadal nie przepadam, na razie dostali kredyt zaufania;)

      Pozdrawiam;)

      Usuń
  6. Witaj Szymonie! Świetnie i efektownie prezentuje się ten model ;) A i wersja kombi sama w sobie bardziej podoba mi się niż hatchback ;)

    Pozdrawiam!

    Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Kombi jest o niebo ładniejsze od hatchbacka;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Nie jestem fanem współczesnych samochodów, ale jak na miniaturę, ten model pokonuje 308 hatchback. Dach słoneczny jest wspaniałym detalem, który sprawia, że wnętrza również grają.

    Pozdrowienia, mój przyjacielu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Pablo, ja też nie jestem jakimś szczególnym zwolennikiem współczesnych aut, zwłaszcza, że są niemal wszystkie identyczne. Te modele Peugeotów wpadły mi jednak w oko jakiś czas temu i cierpliwie wyczekiwałem aż ich cena obniży się do takiego poziomu, iż nie będę żałował, że wydałem pieniążki na nie, a nie na coś radzieckiego;) Myślę, że warto było poczekać;)

      Pozdrawiam;)

      Usuń
  8. Puedes confiar totalmente en NOREV, al menos en los modelos que están haciendo de unos cuantos años hasta la actualidad. No quedan lejos de Minichamps y suelen bajar de precio con el tiempo, aunque no todos ni mucho menos.

    Perfecto complemento este Wagon, que me gusta más que el "hatchback". Soy un gran fan de los coches familiares y los prefiero a los SUV, me parecen más elegantes y refinados. Este Peugeot entra perfectamente en la definición.

    Un saludo y enhorabuena por tenerlo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Estoy totalmente de acuerdo contigo, y el coche es elegante y bien recibido :) Se va por el segmento. Creo que no envejecerá demasiado. La propiedad también es, en mi opinión, o el cielo es más bonito que la versión hatchback;)

      Saludos!

      Usuń