piątek, 14 października 2016

FSC Żuk A03 1:43 DeA/Ist Models

Drugi „smutny” Żuk pojawił się w moim zbiorze kilka tygodni temu za sprawą Złotej Kolekcji Peerelu. Model jest kolejnym wcieleniem wcześniejszego, pochodzącego z serii Kultowych Aut Peerelu. Muszę nadmienić, że tym razem już przy pierwszym podejściu, wydawnictwo DeAgostini wysłało mi model bez wad, co w ich przypadku nie jest jak wiadomo normą. A sam model jaki jest? Właściwie to ani nie rozczarowuje, ani nie zachwyca. Mój modelik złożony jest czysto, chciałoby się wręcz napisać – starannie.



Podoba mi się kolor, który moim zdaniem znacznie lepiej prezentuje się aniżeli zaserwowany nam w kolekcji KAP szarak, jednak sama warstwa lakieru mogłaby być odrobinę cieńsza. Różnice obu modeli są naprawdę bardzo niewielkie. Modelik Złotej Kolekcji doczekał się znaku firmowego na masce, za to stracił jedno ze światełek z tyłu i lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej. Oba samochodziki, jak widać na zdjęciach, oszpecone zostały tandetną plandeką, z beznadziejną imitacją linek mocujących. Sami oceńcie, który ze „smutasów” bardziej Wam się podoba. Zapraszam do galerii.



























10 komentarzy:

  1. Żałuję, że nie mam żadnego z nich. Razem wyglądają bardzo fajnie, aż trudno byłoby zdecydować się, którego wybrać :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba kup, nie będziesz się musiał decydować;) mogłyby jedynie mieć lepsze te plandeki, bo wg mnie są koszmarne...

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Tak samo jak Arek; w tym przypadku nie mam preferencji. Prawdziwy samochód jest bardzo sympatyczny, a oba kolory dobrze pasują.
    Ale nie powinno być tak silne, przyjacielu! ; (
    Może lina mocowania może być cieńsza, ale zmarszczki plandeki są ładnie wykonane. I o to mam wątpliwości: pokrywa jest stałe, czy można zdjąć?

    Pozdrowienia mój przyjacielu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Pablo ;) mnie jednak nadal się nie podoba ów pokrywa. Nie próbowałem szczerze mówiąc jej zdejmować bo nie wiem co zastanę pod spodem ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ambos me gusta mucho Szymon; como siempre, me atrae esa capota que llevan en la parte trasera.
    Abrazo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Hola amigo, me alegro de que te guste el modelo. Es sólo una edición del periódico, por lo que tiene una gran cantidad de defectos, pero nos complace que, en general, apareció.

      Saludos!

      Usuń
  4. Mnie się bardziej podoba ten z ZK. Ma fajniejsze wycieraczki i ładniejszy odcień lakieru. Szkoda tylko, że farby jest za dużo na nim i widać to w porównaniu z KAPem :(

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety to tylko gazetówki. Sam wiesz, ze w jednej serii trafiają się modele zgoła odmienne ;)
      Mnie tez podoba się bardziej ten niebieskawy ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Doskonały samochód ciężarowy, z tyłu kaptura płótnie i bardzo oryginalnego koloru do samochodu. Ja też approched opony.

    Wyobrażam sobie, że pojazdy te nie będą już tak, przetoczyła Vans azjatyckich.

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koła generalnie wyglądają nieźle, są w dość znacznym stopniu zbliżone do oryginału. Generalnie Żuki przegrały konkurencję z zachodnimi konstrukcjami ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń