środa, 18 listopada 2015

Audi A6 Avant 1:43 Schuco

Idąc za ciosem, dzisiaj chciałbym pokazać Wam drugą wspaniałą miniaturę, która niedawno wzbogaciła moją kolekcję modeli. Oczywiście jest to Audi A6 C7 w wersji Avant. Podobnie jak w przypadku opisywanej wcześniej wersji Limousine, tak i w tym modelu mamy do czynienia z wysokim poziomem, do którego przyzwyczaiło nas Schuco. Wszystkie elementy spasowane i złożone są czysto, z dużą dbałością o szczegóły. Idealnie odwzorowano bryłę nadwozia oraz wszelkie detale zarówno podwozia jak i wnętrza, które w tym przypadku zasługuje na szczególna pochwałę. Nie będę się więc rozpisywał, a zaproszę Was od razu do galerii, byście sami mogli ocenić moje nowe Audi A6. 













10 komentarzy:

  1. Widzę kolejną luksusową kolubrynę w Twojej kolekcji ;) Model robi imponujące wrażenie, szczególnie podoba mi się odwzorowanie reflektorów ;)

    Pozdrawiam !

    Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrze, model jest w całości wspaniale odwzorowany. Podoba mi się chyba nawet bardziej niż limuzyna.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dobrze, dobrze, dobrze, wydaje się już otwarty Audi agencję ! Po obejrzeniu limuzynę, nie ma wiele do powiedzenia na temat tej Variant. Obie są wspaniałe, a jeśli wyświetlane obok siebie, efekt będzie wielki!

    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pablo, przyjacielu, zgadzam się, że oba modele są wspaniałe. Odkąd przyszły ciągle wracam do nich wzrokiem. Eksponowane obok siebie robią podwójne wrażenie;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Lindo Finster, me encantan las parrillas delanteras de los Audi.
    Abrazo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juanh , mi amigo , me gusta mucho este modelo . Me gusta la belleza de la línea y el color .

      ¡Saludos!

      Usuń
  4. Ciekawe to Avant to bardzo dobry kawałek, który kocham i to srebro rzecz do zastanawiać



    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SEAT PC, przyjacielu. Ja też mam wielką słabość do tego modelu. Uważam, że srebrny kolor pasuje do niego idealnie.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. No wreszcie pokazałeś coś ładnego;) żartuję oczywiście. Kolejna gwiazda w Twojej kolekcji. Zazdroszczę Ci jej coraz bardziej,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Staram się rozwijać moją kolekcję w miarę możliwości i kupuję przede wszystkim to co mi się podoba. Audi ujęło mnie poziomem wykonania stąd i jego obecność tutaj. Myślę, że nie ma czego zazdrościć - każdy może mieć taką kolekcję, wystarczy chcieć;)

      Usuń