wtorek, 23 września 2014

Maz 5334 1:43 IST/DeAgostini



Krótki rys historyczny niegdyś radzieckiego, a później białoruskiego Maza pojawił się przy okazji pierwszego modelu tej marki w moim zbiorze. Dziś chciałbym pokazać Wam kolejną miniaturkę tej ciekawej ciężarówki. Model, którego zdjęcia zamieszczam poniżej pochodzi z kolekcji Automobil na Służbie wydawanej przez DeAgostini w Rosji. Cóż, oglądając ten miniaturowy kawałek radzieckiej motoryzacji pozostaje nam jedynie pozazdrościć, że nasi wschodzi sąsiedzi mogą cieszyć tak wspaniałymi modelikami wydawanymi w gazetowych seriach. My nie możemy i pewnie nie będziemy długo mogli.  Cóż, zapraszam zatem do obejrzenia kilku zdjęć. 



3 komentarze:

  1. Chyba nie opuściłeś bloga?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie;) miałem jednak trochę innych zajęć i musiałem na chwilę przystopować:)

      Usuń
  2. aha, a już myślałem. Ja też jakoś wrzuciłem ręczny i kolejnego posta jak na razie nie ma.

    OdpowiedzUsuń