poniedziałek, 8 września 2014

Deutz D130 1:43 Universal Hobbies



Ostatni z ciągników, które ostatnio zasiliły moją kolekcję to Deutz D130. Ciągnik ten, do dziś spotykany na zarówno polskich jak i zagranicznych polach, zyskał sobie duże grono zwolenników. Prosta konstrukcja oraz niezawodność maszyny uczyniła zeń doskonałe narzędzie pracy w średnich i dużych gospodarstwach. Trudno mi potwierdzić lub zaprzeczyć tej opinii gdyż mój egzemplarz tego ciągnika zeskalowany jest do rozmiaru 1:43, a co za tym idzie miast prac terenowych, jego jedynym zadaniem jest po prostu efektownie wyglądać w gablocie.
Przyznam, że to wychodzi mu naprawdę nieźle. Ładne detale oraz w miarę staranne odwzorowanie maszyny sprawia, iż model zatrzymuje wzrok. Żałuję trochę, że producent nie postawił na wersję z kabiną, no ale nie można mieć wszystkiego. I bez tego uważam, że to naprawdę efektowny, cieszący oczy model.








2 komentarze:

  1. Niezła maszyna, dużo fajnych szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, choć jak pisałem wyżej z kabiną byłaby znacznie ciekawsza.

      Usuń